مقاله آموزشی

نمایندگی بوتان زنجان

نمایندگی بوتان زنجان

آیا تابحال اتفاق افتاده است که قصد خرید وسیله ای را داشته باشید ولی ندانید که از کجا تهیه کنید؟

وقتی که قصد خرید وسیله ای را داریم بهترین مکان برای خرید آن محصول به نظر شما کجاست؟ قطعا بهترین جوابی که میتوانیم به این سوال بدهیم، نمایندگی فروش محصول مورد نظر هست.

شاید با خودتان بگویید چرا از  نمایندگی باید خرید کنیم در صورتی که کلی مغازه و فروشگاه برای خرید آن محصول وجود دارد و می توانیم از آنها خرید کنیم! بیایید باهم در ادامه این مقاله کمی راجب نمایندگی های محصولات صحبت کنیم که بصورت اختصاصی کار فروش یک برند از یک شرکت را انجام میدهند.

نمایندگی فروش چیست؟

برخی از افراد برای ایجاد کسب و کار برای خود و دیگران با شرکت ها یا تاجر هایی که محصولی را از کشور دیگری وارد کرده اند قرارداد هایی مبنی بر فروش محصولات آنها میبندند.

هدف از نماینده فروش یک محصول شدن، فروختن محصولات آن شرکت با قیمت مناسب تر نسبت به سایر مغازه ها و فروشگاه ها می باشد .شاید بگویید چطور میشود که این نماینده ها محصولات را با قیمت کمتری نسبت به بقیه مغازه ها و فروشگاه ها می فروشند ولی همچنان سود میکنند. دلیل اصلی این است که صاحبان نمایندگی ، محصولات را بصورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت سازنده با قیمت مناسبی خریداری میکنند و به دلیل قیمت پایینی که میفروشند تعداد بیشتری از افراد مجاب می شوند تا از این نمایندگی ها خرید خودشان را انجام بدهند و در نتیجه با قیمت پایین ولی با فروش بیشتر از این کار کسب درآمد و در عین حال سعی در کسب رضایت مشتریان می باشند.

یکی از نماینده هایی که در زمینه فروش محصولات پکیج شوفاژ دیواری در دسترس مردم قرار دارد و مردم برای خرید پکیج های دیواری میتوانند از این فروشگاه اقدام کنند ،نمایندگی بوتان زنجان با مدریت رضا فکوری می باشد که با داشتن سابقه ی 15 ساله در زمینه فروش و خدمات سیستم های گرمایشی میتواند گزینه ی خوبی برای خرید این محصول به حساب آید. این نمایندگی پکیج و رادیاتورهای بوتان که در استان زنجان در حال فعالیت و خدمت رسانی است ، مثل سایر نمایندگی محصولات با فروش بیشتر و قیمت پایین تر خدمت رسانی میکند.

اگر بخواهیم کمی بیشتر راجب این نمایندگی بدانیم ، میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که این نمایندگی با گروه صنعتی بوتان قرار داد همکاری دارد و از آنجایی که گروه صنعتی بوتان در سال 87 به عنوان نوآور برتر از سوی انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن برگزیده شده است میتوانیم به این نکته پی ببریم که این نمایندگی بوتان زنجان با تحقیقات گسترده که توسط گروه تحقیقات و توسعه ی نمایندگی انجام شده به این نتیجه رسیده که با شروع همکاری و عقد قرارداد با گروه صنعتی بوتان و فروش محصولات این شرکت از جمله پکیج های بوتان به مردم عزیز خدمت رسانی کند.

و در پایان میتوانیم به این نکته اشاره کنیم که بیشتر نمایندگی های فروش به دلیل ارتباط مستقیم با شرکت ها میتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را به خریداران ارائه کنند و همین نکته میتواند دلیل خوبی برای خرید محصولات مورد نیازمان از نماینگی های معتبر باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *