مقاله آموزشی

تفاوت پکیج دیواری با پکیج زمینی

تفاوت پکیج دیواری با زمینی

 

اگر شما هم نمیدانید که چه نوع پکیجی برای منزل و یا محل کارتان مناسب است حتما در ادامه با این مقاله همراه باشید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع پکیج ها و کاربرد هر یک از آنها آشنا کنیم.

امروزه با گسترش شهر نشینی و درخواست های مکرر مردم برای خرید دستگاه های گرمایشی، سبب شده تا کارخانه های فراوانی در زمینه ساخت محصولات گرمایشی احداث شوند که از بزرگترین این کارخانجات میتوان به گروه صنعتی بوتان و گروه کارخانه جات صنعتی لورچ اشاره ویژه ای کرد.

هر کدام از این کارخانه ها براساس تحقیقاتی که در زمینه نیازشناسی انجام می دهند تمامی نیازی های مردم را جمع آوری و بر اساس سیاست های کاری خودشان دستگاه های مختلفی را می سازند.

در ادامه با ما همراه باشید تا از دیدگاه های مختلف انواع پکیج های دیواری را برسی کنیم

اصولا پکیج ها به دو نوع پکیج های زمینی یا پکیج دیواری بفروش میرسند و ما قصد داریم هر دوی این پکیج هارا در این مقاله برسی کنیم

پکیج شوفاژ دیواری:

این پکیج ها به شکل مکعب وبا  رنگ سفید ساخته و اغلب در اشپزخانه ها وکنار کابینت نصب می شوند و به دلیل اندازه کوچکتری که دارند طرفدار بیشتری را دارا می باشند. یکی از نکات ضعفی  پکیج های دیواری به خود اختصاص می دهند و می توان به آن اشاره کرد، نداشتن منبع ذخیره آب گرم است که بر اساس مدل های مختلفی که دارند اولویت را یا به آب گرم مصرفی و یا به رادیاتور ها میدهند اگر بخواهیم درباره این موضوع بیشتر توضیح بدهیم باید بگوییم که فرض کنید وقتی که شما به مدت طولانی ای از آب گرم استفاده کنید،پکیج اولویت را در گرم کردن رادیاتور ها می ببیند و آب مصرفی شما آرام آرام سرد شود تا دمای خانه و رادیات ها کم نشود ویا برعکس ممکن است با مصرف زیاد آب گرم رادیات ها خاموش و سرد شوند وآب مصرفی شما همچنان گرم بماند.

از برندهای معتبر می توان به پکیج شوفاژ دیواری بوتان اشاره کرد.

پکیج دیواری

پکیج زمینی:

از این نوع پکیج ها برای خانه هایی با متراژ بالا و یا آپارتمان های چند واحده استفاده میکنند و مناسب استفاده در خانه های با متراژ پایین نیستند  و به دلیل سرو صدای زیادیی که دارند امکان نصب در داخل خانه را ندارند و معمولا در زیرزمین خانه ها نصب می شوند. این پکیج های زمینی از  توان حرارتی بالایی برخوردار هستند و به دلیل داشتن منبع ذخیره آب گرم  وبرخلاف پکیج های دیواری با استفاده همزمان از اب گرم و روشن بود رادیاتور ها دیگراز گرمای هیچ یک از این دوکم نخواهد شد،این پکیج ها حتی با قط شدن برق به دلیل منبع ذخیره آب گرم می توانند مدتی کوتاهی گرمای مورد نیاز را تامین میکنند.پکیج زمینی

 

در پایان میتوان گفت شما باید بر اساس نیاز و متراژ ساختمان خودتان بین پکیج های دیواری یا زمینی یکی را انتخاب کنید ،به عنوان مثال برای یک خانه 100 متری میتوانیم پکیج دیواری( نام پکیج) را به شما پیشنهاد بدهیم.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

شما می توانید انواع پکیج های دیواری مناسب ساختمان خود را با توجه به نیاز خود از لیست محصولات بوتان و پکیج دیواری لورچ که فروشگاه فکوری نمایندگی محصولات لورچ زنجان و نمایندگی محصولات بوتان زنجان می باشد انتخاب کنید و بصورت حضوری یا آنلاین خرید کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *