مقاله آموزشی

آشنایی با پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاژ دیواری

 

آیا شما با نحوه کارکرد پکیج شوفاژ دیواری آشنایی دارین؟

اگر علاقه مند به کسب اطلاع راجع به پکیج دیواری هستین با ما تا اخر این مطلب همراه باشین.

امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی در زمینه های مختلف که دلیل همه این پیشرفت ها نیاز انسان ها برای زندگی راحت تر میباشد، سبب شده تا متخصصان در هر حیطه ی کاری ای  که مشغول هستند همواره در تلاش برای ساخت محصولات جدید و کاربردی باشند تا تمامی نیاز های انسان ها به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

به جرات میتوان گفت یکی از این محصولات که باعث بهبود کیفیت زندگی ما میشوند، پکیج های دیواری هستند .اصولا این دستگاه ها ساخته شده اند تا یک محیط گرم و آرام برای انسان ها  به ارمغان بیاورند و کیفیت زندگی را بین خانواده ها بالا ببرند.

ممکن است شما جزو افرادی باشین که هر روز در منزل یا محل کار با انواع پکیج ها سروکاردارند و از نزدیک به چشم خودشان این محصول را دیده اند، اما ممکن است افرادی هم باشند که اطلاعات کافی ای درباره پکیج شوفاژ دیوای نداشته باشند و یا حتی از نزدیک این محصول رو مشاهده نکرده باشند اگر شما هم جزو این  دسته از افراد هستید حتما به ادامه این  مطلب دقت کنید تا باهم درباره این محصول بیشتر اشنا بشیم:

اکثر پکیج هایی که در فروشگاه ها به چشم میخورند ازنوع دیواری هستند که برای منازل و اداره جات استفاده میشوند واصولا در شکل یک مکعب ساخته تا نصب راحت تری داشته باشند و فضای کمتری را اشغال کنند. این پکیج های دیواری به دلیل قدرت بالایی که  دارند قاعدتا گرمای زیادی را از خود تولید میکنند تا بتوانند گرمای مورد نیاز ساختمان و همچنین گرمای اب مصرفی را تامین کنند .

 

یکی از دلایلی که اکثر پکیج ها با رنگ سفید وارد بازار فروش میشوند این است که این  رنگ گرمای کمتری را نسبت به سایر رنگ ها به خود جذب میکند و همین ایده باعث بهبود فرایند خنک سازی دستگاه میشود واز جذب گرمای اضافی و همچنین از هدر  رفت انرژی جلوگیری میکند وهمچنین دلیل دیگری که پکیچ ها با  با این رنگ خنثی به دست مصرف کننده میرسند، ایجاد حس ارامش و حفظ زیبایی منازل خانواده های میباشد.

تصویر پکیج شوفاژ دیواری

وقتی به ظاهر پکیج های دیواری نگاهی بیاندازیم متوجه وجود دکمه و درجه هایی در قسمت جلویی دستگاه برای کم و زیاد کردن گرمای این وسیلهمیشویم که ممکن است بر اساس مدل های مختلف پکیج این دکمه ها نیز کاربرد های متفاوتی داشته باشند.  

برچسب انرژی پکیج

 

نحوه راه اندازی پکیچ شوفاژ دیواری

برای روشن کردن و راه اندازی یک پکیج ابتدا باید کلید روشن خاموشی که در قسمت جلویی قرار دارد را روی گزینه روشن قرار بدهیم تا چراغ های پکیج روشن شوند، سپس شیر های رفتو برگشت شوفاژ را که باعث ورود آب به دستگاه میشوند را باز میکنیم و حتما به این نکته توجه کنیم که قبل از روشن کردن دستگاه باید رادیاتور ها را هوا گیری کنیم تا اختلالی در عملکرد سیستم ایجاد نکند و همچنین فشار دستگاه را باید روی 1.5 بار تنظیم کنیم. حالا با چرخاندن ترموستات  مربوط به رادیاتور ها آن را روی درجه دلخواه تنظیم میکنیم اکنون باید شیر گاز متصل به پکیج را باز کنیم و چراغ مربوط به تشکیل شعله که روشن می شود را مشاهده کنیم اکنون دستگاه گرم میشودو  آرام آرام گرمای دستگاه بالا می رود و کار روشن کردن پکیج به اتمام می رسد.

و در پایان باید گفت که  همیشه در هنگام خرید وسایل گرمایشی فارغ از هر چیزی باید ابتدا به برچسب مصرف انرژی این محصولات دقت کنیم تا کمترین مصرف انرژی در عوض بیشترین گرمای تولیدی را داشته باشند و اگر بخواهیم یکی از این محصولات با کیفیت را به شما پیشنهاد بدهیم اولین اولیت ما پکیج( مدل پکیج مورد نظر را بنویسید) است امیدواریم این مقاله به افزایش اطلاعات شما در زمینه پکیج دیواری کمک کرده باشد.

 

تصویر رادیاتور

یکی از برند های محبوب و با کیفیت پکیج دیواری بوتان است که محصولات متنوعی را ارائه می دهد که از نمایندگی بوتان زنجان ، فروشگاه فکوری میتوانید خرید کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *